A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тальнівська міська об'єднана територіальна громада
Черкаська область, Тальнівський район

Про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади за І квартал 2018 року

ТАЛЬНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

ТАЛЬНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

Від  22 травня  2018                                                                                         № 102

 

 

 

Про виконання бюджету об’єднаної

територіальної громади за І квартал 2018 року

 

Керуючись ст. 28 та 80 Бюджетного кодексу України, п.п. 1 п. а) ст.28 Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт т. в. о. начальника фінансового управління Тальнівської міської ради Геращенкової Т.В.  про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади за І квартал 2018 року,   виконком міської ради

 

в и р і ш и в:

 

1.Затвердити звіт про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади за І квартал 2018 року (додається).

2. Винести на розгляд чергової сесії міської ради питання затвердження звіту про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади за І квартал 2018 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника фінансового управління Тальнівської міської ради.

 

 

 

 

Міський голова                                                                                      О.В. Юрченко

 

 

 

Додаток

до рішення виконкому

№102 від 22.05.2018

 

Звіт

про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади

 за І квартал 2018 року

 

За І квартал 2018 року до бюджету  об’єднаної територіальної громади надійшло 24 564,6 тис. грн., в т. ч. до загального фонду 23 536 тис. грн., до спеціального фонду 1 028,6 тис. грн.

В порівнянні з минулим роком фінансовий ресурс бюджету збільшився на 27,9 відс., або на 5 355,5 тис. грн., з них по загальному фонду на 4 895,6 тис. грн., по спеціальному на 459,9 тис. грн.  Ріст дохідної частини загального фонду бюджету відбувся за рахунок збільшення податкових надходжень в сумі 935,9 тис. грн. в тому числі надходження ПДФО в сумі 451,5 тис. грн., неподаткових надходжень в сумі 642,3 тис. грн. та офіційних трансфертів в сумі 3 340,2 тис. грн.

 Структура доходів бюджету загального фонду ОТГ наступна:

 власні  доходи становлять 14 261,1 тис. грн.;

 базова дотація – 147,9 тис. грн.;

 освітня субвенція з державного бюджету – 5 186,7 тис. грн.;

 медична субвенція з державного бюджету – 3 580,2 тис. грн.;

дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 158,7 тис. грн.;

субвенція з місцевого бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 65,6 тис. грн.;

інші субвенції з місцевого бюджету  – 135,8 тис. грн. у т.ч.:

  • надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю – 131,985 тис. грн.;
  • для виплати  обласної стипендії переможцям ІІI етапу Всеукраїнських учнiвських  олiмпіад з базових дисциплін та II етапу конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України – 3,825 тис. грн.

         Власних доходів до загального фонду поступило –14 261,1 тис. грн. , що становить 113,42 відс. до завдання на звітний період, понад план надійшло 1687,6 тис. грн.

Податкові надходження поступили в сумі 13840,0 тис. грн., займають вони 97 відс. усіх власних доходів в тому числі:

- податок на доходи фізичних осіб в сумі  7079,0 тис. грн., що становить 51,1 відс. податкових надходжень, виконання становить 102,7 % додатково до плану отримано 188,3 тис. грн. доходів;

11010100  «Податок  на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати» за звітний період поступило 6 672,168 тис. грн., що становить 101,09 відсотка до уточненого плану.

11010200 « Податок  на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами» за звітний період поступило 249,521 тис. грн., що становить 117,70 % до  уточненого плану. У порівнянні з 2017 роком надходження збільшилися на 110,6 тис. грн.

Причиною   збільшення надходжень є сплата  ПДФО  Черкаським обласним військовий комісаріат (у 2017 сплата розпочалась із жовтня місяця).

11010400 «Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата» за звітний період поступило 50,864 тис. грн., що на 35,5 тис. грн  більше до уточненого плану на відповідний період. У порівнянні з 2017 роком надходження зменшилися на суму 227,646 тис. грн за рахунок дивідендів які були сплачені в січні місяці 2017 року від  ФГ «Зерно життя» в сумі - 271,0 тис. грн.

11010500 «Податок  на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування» за звітний період поступило 106,451 тис. грн., що становить 168,2 відс., до завдання на квартал. У порівнянні з 2017 роком надходження збільшилися на 15,1 тис. грн.

 

- податок на прибуток підприємств комунальної власності – 22,3 тис. грн., що на 5,1 тис. грн. більше у порівнянні з надходженнями 2017 року.

Платники:

КП «Ритуал» - 4,1 тис. грн.;

КП «Наш дім» - 5,684 тис. грн.;

КП «Гірський Тікич» - 12,505 тис. грн.

- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) – 0,248 тис. грн., що на 1,2 тис. грн. менше у порівнянні з надходженнями 2017 року.

При формуванні бюджету на 2018 рік не планувалися надходжень по даному виду податку, оскільки у телефонному і письмовому режимах платники рентної плати повідомили, що у 2018 році не планують сплачувати даний вид податку.

- Внутрішні податки на товари і послуги – 1431,8 тис. грн. , у тому числі:

  • акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 404,4 тис. грн. відсоток виконання становить 97,45. У порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 377,8 тис. грн. Причиною є надходження у січні 2017 року акцизного податку з реалізації суб’єктами  господарювання паливо-мастильних матеріалів у 2016 році на суму 448,974 тис. грн.;
  • акцизний податок з виробленого у Україні та ввезеного на митну територію України пального – 1027,4 тис. грн. У порівнянні  2017 роком надходження збільшились на 157,3 тис. грн., або 18,1 відс.

- Місцеві податки і збори в сумі  5306,6 тис. грн., виконання становить 103,4 відс. у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 684,9 тис. грн. У структурі податкових надходжень дані податки становлять 37,2 відс., з яких

      Податку на майно отримано  2 952,8 тис. грн. виконання ставить 98,68 відс. ( у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 479,7 тис. грн.) даний податок включає:

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, надійшло такого податку – 134,1 тис. грн., (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 15,3 тис. грн..) у тому числі за житлову нерухомість надійшло 2,1 тис. грн., за нежитлову – 132 тис. грн.

Транспортний податок, з юридичних осіб поступив до міського бюджету в сумі 25 тис. грн. (3 платники сплачують  за 4 автомобіля).

  • Земельний податок з юридичних осіб надійшло 123,1 тис. грн., виконання становить 76,92 відс. У порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 28,2 тис. грн.

Зменшення відбулося за рахунок зменшення плати по ПАТ «Укрзалізниця» на суму - 56,785 тис. грн.взв’язку із внесенням змін до Податкового Кодексу України, якими встановлена із 01.01.2018 року фіксована ставка земельного податку в розмірі0,75 відс.вартості ріллі 33930,75 грн за 1 га для земель залізниці і ГМК, які знаходяться за межами населеного пункту в розмірі 25 відс. податку встановленого у попередньому році (або 0,75 відс.вартості ріллі 33930,75 грн за 1 га). В 2017 році діяла ставка в розмірі 3% від нормативно- грошової оцінкиодиниці площі ріллі по області - 39811 грн. Таким чином, місячна платаПАТ «Укрзалізниця»зменшилася на 18,928 тис. грн. в т.ч :

ПАТ «Укрзалізниця»

місячна плата 2017 року (грн.)

місячна плата

2018 року

  1.  
  •  
  •  
  •  
  1.  
  1.  
  1.  
  •  
  1.  
  1.  
  1.  
  •  
  1.  
  1.  
  1.  

 

Земельний податок з фізичних осіб надійшло 14,8 тис. грн. виконання становить 114,88 відс.У порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 2,3 тис. грн. Перевиконання зумовлене погашенням боргу фізичними особами за 2017 рік.

Орендна плата з юридичних осіб надійшла в сумі 2 177,1 тис. грн., що становить 95,7 відс. до уточненого плану. У порівнянні з 2017 роком орендна плата збільшилась на 355,2 тис. грн.

 Недовиконання уточненого плану відбулося за рахуноксплатидеяких юридичних осібпо місячній платі 2017 рокубез врахування діючих орендних ставок2018 року .

Крім того, за рекомендаціями Департаменту фінансів Черкаської обласної адміністраціїпри прогнозуванні орендної плати за землю при формуванні бюджету на 2018 рік врахованийкоефіцієнт індексації нормативно – грошової оцінки в розмірі 1,12 , який мав би застосовуватисяз 01.01.2018 року, але індекс споживчих цін за2017 рік , що використовується для визначення нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель н/г призначення, застосовується із значенням 100 відсотків.

  • Орендна плата з фізичних осіб надійшло 478,1 тис. грн. виконання становить 112,5 відс. , що в сумі становить 53,1 тис. грн. У порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 2,3 тис. грн. Збільшення відбулося за рахунок  погашення  боргів за 2017 рік.

Єдиного податку надійшло – 2 351,9 тис. грн.,  виконання становить 110,1 відс, у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 215,7 тис. грн.:

    Єдиний податок з юридичних осіб  142,9  тис. грн. виконання становить 95,91 відс., у порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 7,6 тис. грн.;

          Єдиний податок з фізичних осіб 1 767,8 тис. грн. виконання становить 103,99 відс., у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 96,2 тис. грн. Платники ІІІ групи заплатили 1 033,2 тис. грн., з них більшість здійснюють діяльність не на території Тальнівськї ОТГ.;

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників 441,2 тис. грн. виконання становить 153,63 відс. у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 116,5 тис. грн. Причиною перевиконання є те, що платники у І кварталі не дотримувались пропорції спати податку 10/10/50/30.

Туристичний збір, який справляється на території громади надійшов у  сумі  1,937 тис. грн. виконання становить 96,91відс., (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 0,193 тис. грн.) у т.ч.

  • туристичний збір, сплачений юридичними особами становить 1,33 тис. грн.;
  • туристичний збір, сплачений фізичними особами становить 0,637 тис. грн..

Неподаткові надходження поступили в сумі 420,7 тис. грн., (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 276,7 тис. грн.) в тому числі:

            плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вклад депозит в сумі – 60,3 тис. грн.;

            частина чистого прибутку комунальних підприємств – 8,1 тис. грн. у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 6,8 тис. грн. ( КП «Гірський Тікич» 6 тис. грн..; КП «Ритуал» 2,1 тис. грн.);

            плата за надання інших адміністративних послуг надійшла в сумі 275,5 тис. грн. виконання становить 281,73 відс. (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 177,6 тис. грн.).

  •  

Земельно-кадастрове (витяги) 46,0 тис. грн..

Лікарня ДВМ 11,8 тис. грн..

Міграційна служба 1,1тис. грн..

Міграційна служба (за оформлення та переоформлення документів) 213,3 тис. грн.

Тальніська ОТГ (послуги по прописці і виписці)3,3 тис. грн.

Збільшення надходжень плати за надання інших адміністративних послуг зумовлене збільшенням у порівнянні з 2017 роком плати за послуги міграційної служби на 196,2 тис. грн.

надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом склали 25,1 тис. грн. виконання становить 89,13% (у порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 10,8 тис. грн.).

Станом на 01.04.2018 року виникла заборгованість передбюджетом громадипо платі за оренду приміщення слідуючих орендарів:

  •  

ПАТ «Укртелеком»- 420,22грн;

Діхтяренко М.В.– 1302,78грн.

Причиною зменшення поступлень по оренді приміщення в порівнянні до 2017 року є:

  • розірвання договору оренди приміщення по вул. Соборній,40 ФОП Євтушенко Н.С. при базовій місячній платі 302,0 грн
  • передача  майна комунальної власності виконавчим органам головним розпорядникам коштів:

відділу культури - частину приміщення по вул.Гагаріна,8 (приміщення МЦКД);

відділу освіти - частину приміщень шкіл №1 і № 2

(оредарі: ФОП Чубань Т.А., ТОВ «Теплоальт - Умань», ТОВ «Тепло – Альтернатива»)

  • у 2017 році для приміщень які були передані в оренду більше  трьох років проведена незалежна експертна оцінка і приведена  орендна плата у відповідності до чинного законодавства (в результаті орендна плата зменшена:

по вул. Гагаріна,50а орендар ФОП Медведєва Л.А. на 250 грн. в місяць;

по вул.Гагаріна,17 орендар ФОП Черпіта В.М. на 1900 грн. в місяць.

  державне мито сплачено в сумі 6, 3тис. грн. виконання становить 85,48відс (у порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 1,16 тис. грн.):

-державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину та дарування 4,35 тис. грн.;

-державне мито, пов’язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок, та паспортів громадян України)1,972 тис. грн.

         адміністративні штрафи та санкції – 0,51 тис. грн. (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 0,17 тис. грн.);

         інші неподаткові надходження – 36,2 тис. грн.:

  • повернення зайво отриманих коштів згідно акту №08-31/05 від 20.09.2017 року  – 17,4 тис. грн.;
  • Повернення коштів РГ «Рідна земля» за електроенергію 2017 рік – 0,0089 тис. грн.
  • Повернення коштів винної особи згідно акту перевірки  – 3,2 тис. грн.;
  • Черкасигаз (відшкодування переплати за розподіл газу 2016 рік) – 15,6 тис. грн.

Кошти від реалізації безхазяйного майна поступили в сумі 0,4 тис. грн. виконання становить 43,76 відс. (у порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 1,342 тис. грн.)

                                                  Спеціальний фонд

До спеціального фонду бюджету ОТГ надійшло 1028,6 тис. грн., у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 459,9 тис. грн.:

Податкові надходження  42,0 тис. грн. виконання 265,52%, у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 16,0 тис. грн.:

Екологічний податок – 42 тис. грн. виконання становить 275,5 відс.. (у порівнянні з 2017 роком надходження збільшились на 16 тис. грн.):

  • надходження за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами 40 тис. грн.;
  • надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти – 0,217 тис. грн..;
  • надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах, крім розміщених окремих видів відходів як вторинної сировини 1,8 тис. грн.

При формуванні даного виду податку заплановано16 відс. надходжень, а фактично з початку року надходить 25 відс.. Також на І квартал не заплановано надходження екологічного податку від ТОВ «Панда». Фактично надійшло 21,6 тис. грн..

Неподаткові надходження 905,885 тис. грн.

штраф за шкоду заподіяну навколишньому природному середовищі – 43,915 тис. грн.:

  • ТОВ «Тальнівський завод мін води»

власні надходження бюджетних установ –861,969  тис. грн.:

  • батьківська плата за харчування у ЗОШ – 388,1 тис. грн.;
  • батьківська плата за харчування у ДНЗ –268,2 тис. грн.;
  • батьківська плата за музичну школу – 135,3тис. грн. ( з них групи самоокупності 81,8 тис. грн.);
  • послуги тренажерного залу – 8,2 тис. грн.;
  • послуги кінозалу – 6,8 тис. грн.;
  • послуги від реєстрації шлюбів – 0,8 тис. грн.;
  • водопостачання с.Здобуток, с.Соколівочка – 20,2 тис. грн.;
  • Оренда закладів культури і освіти – 1,2 тис. грн.;
  • Інші надходження (здача макулатури (бібліотеки) тощо) – 1,2 тис. грн.

Кошти від продажу землі – 78,635 тис. грн.

Продана земельна ділянка площею 287 кв.м. для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за адресою м.Тальне вул.Гагаріна, б/н (район Тальнівського РЕМу)  без проведення аукціону гр. Антонюк Лідії Григорівні.

Вартість земельної ділянки становить 78,365 тис.грн.

До цільового фонду об’єднаної територіальної громади поступило –2 тис. грн., виконання становить 67,58 відс.,  у порівнянні з 2017 роком надходження зменшились на 0,972 тис. грн., у тому числі:

  • за видачу рішень – 0,17 тис. грн.;
  • за бланки – 0,6 тис. грн.;
  • за видачу договорів – 1,197 тис. грн.;
  • за послуги по копіюванню – 0,05975 тис. грн.

ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ

Загальний та спеціальний фонди в цілому

 Загальний обсяг видатків бюджету за звітний період становить 26589,4 тис. грн., що в порівнянні із минулим роком більше на 10524,0 тис. грн., в тому числі по загальному фонді профінансовано – 25 725,0 тис. грн більше на 9740,7 тис. грн., або 24,8 відсотка до затверджених річних показників, по спеціальному фонді 864,4 тис. грн., більше на 783,3 тис. грн., відповідно 9,2 відсотки річних призначень.

 

Із загального обсягу використаних коштів  бюджету ОТГ на утримання органів місцевого самоврядування спрямовано 2214,1 тис. грн., установ і закладів освіти відповідно 14130,2 тис. грн., культури і мистецтва – 2009,0 тис. грн., фізичної культури і спорту – 277,2 тис. грн., на соціальний захист населення – 147,6 тис. грн., житлово-комунальне господарство – 2773,3 тис. грн., інші програми та заходи по’вязані з економічною діяльністю – 1,2 тис. грн., діяльність з моброботи місцевого значення – 29,9 тис. грн., охорона та раціональне використання природних ресурсів – 25,0 тис. грн., субвенція державному бюджету – 49,1 тис. грн., передана медична субвенція – 3679,4 тис. грн., субвенція на ліки – 65,5 тис. грн., субвенція на районний бюджет – 1187,9 тис. грн.. 

 

Державне управління

Фінансування видатків на державне управління по загальному фондубюджету ОТГ в І кварталі 2017 рокупроведено в сумі 2205,6 тис. грн., що більше проти І кварталу минулого року на 1221,2 тис. грн., виконання плану звітного періоду становить 94,4 відс., річне виконання = 23,4 відс.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 1781,1 тис. грн. бюджетних коштів. Штатний розпис апарату управління Тальнівської міської ради (враховуючи фінансове управління, відділ освіти та культури) станом на 01.04.2018 року нараховує 65,5 штатних одиниці, як і на 01.01.2018 року, фактично зайнятих - 56,5 штатних одиниць, або на 1 шт. од. більше, ніж у порівнянні з 01.01.2018 року,  працюючих – 58 осіб. Окрім цього впродовж 1-го кварталу 2018 року  з  2 особами укладалися  цивільно-правові угоди.

Річний фонд заробітної плати на утримання апарату управління передбачений в сумі 6680,7 тис. грн., на 1-ий квартал поточного року – 1537,5 тис. грн., або 23% від річної суми. Фактичні витрати на заробітну плату за 1-ий квартал 2018 року склали 1467,3 тис. грн., або 95,4 % до  планових призначень на відповідний період (із врахуванням оплати праці за цивільно-правовими угодами  в сумі 10,2 тис. грн. та компенсація за невикористані відпустки звільненому працівнику в сумі 44,8 тис. грн.).  Середньомісячна заробітна плата на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року (без оплати праці по цивільно-правових угодах та компенсації за невикористані відпустки звільненому працівнику ) становить  8332 гривень (враховуючи виплату впродовж 1-го кварталу 2018 року матеріальної допомоги на оздоровлення – 20,1 тис. грн., для вирішення соціально-побутових питань – 226,4 тис. грн.), без врахування матеріальної допомоги середня заробітна плата складає 6878 гривень. за І квартал 2016 року середньомісячна зарплата  становила 8400 гривень.

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв склали 147,6 тис. грн..

Для придбання канцелярських товарів, предметів та матеріалів за 3 місяці поточного року використано 166,4 тис. грн., на оплату послуг 84,2 тис. грн., видатки на відрядження – 6,1 тис. грн., інші поточні видатки 20,2 тис. грн.

По спеціальному фонду проведено придбання багатофункціонального пристрою для реєстратора в сумі 8,5 тис. грн. 

  •  

Касові видатки загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади галузі ,,Освіта” за І квартал склали 13524,9 тис. грн., що більше проти відповідного періоду минулого року на 1939,6 тис. грн., виконані вони на93 відс. до плану звітного періоду (14537,7 тис. грн.) та на 23,8 відс. затверджених річних показників з урахуванням змін.

Галузь «Освіта» (школи, ліцей, дошкільні заклади, будинок дітей та юнацтва, централізована бухгалтерія, господарська група, методична служба  дитяча музична школа) – станом на 01.04.2018 року нараховує 583,63 штатних одиниць, що на 0,5 штатних одиниць більше у порівнянні з 01.01.2018 року, фактично зайнятих – 541,24. 

1) КПКВ 1020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими  школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами»

Загальноосвітні навчальні заклади (школи, ліцей), загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 264,51 штатні одиниці (педпрацівники – 165,36 шт.од., прирівнені до педпрацівників – 25,11 шт.од., спеціалісти – 16,25 шт.од., робітники – 57,79 шт.од.), фактично зайнятих – 264,51 штатні одиниці (всі штатні одиниці заповнені).

 Річний фонд заробітної плати на утримання загальноосвітніх навчальних закладів передбачений в сумі 22092,7 тис. грн. (педагогічна субвенція – 18403,8 тис. грн., власні кошти – 3688,9 тис. грн.), на 1-ий квартал 2018 року 5134,3 тис. грн. (педагогічна субвенція – 4251,3 тис. грн., власні кошти – 883,0 тис. грн.),  фактичні витрати за 1-ий квартал 2018 року склали 5103,2 тис. грн., або 99,4 % до планових призначень за відповідний період (педагогічна субвенція – 4251,3 тис. грн., відповідно 100 %, власні кошти – 851,9 тис. грн., відповідно 96,5 %).

При цьому, з метою поліпшення фінансово-економічного стану педагогічних працівників у 2018 році, підвищення престижності їх роботи Урядом прийнято дві постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року № 22 «Про підвищення оплати праці педагогічних працівників» та від 11 січня 2018 року № 23 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», норми яких спрямовані на вирішення вищезазначених питань. Так, з 01 січня 2018 року на 10 відсотків зріс посадовий оклад (ставка заробітної плати) педагогічних працівників, оплата яких здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції та збільшений граничний розмір надбавки за престижність праці до 30 відсотків та встановлено граничну межу цієї надбавки – не менше 5 відсотків. Розрахунок освітньої субвенції на 2018 рік Міністерством фінансів проводився без врахування вищеназваних підвищень з 01.01.2018 року, а тому відділом освіти обрахований дефіцит коштів освітньої субвенції до кінця року в сумі 3254,6 тис. грн. (заробітна плата з нарахуваннями).

Враховуючи те, що відділом освіти Тальнівської міської ради забезпечується виконання норм підвищення заробітної плати педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл (збільшені посадові оклади на 10 %, розмір престижності встановлений на максимальному рівні  – 30 %) за 1-ий квартал 2018 року фактичні нарахування склали 4471,3 тис. грн., проте субвенції на заробітну плату (КЕКВ 2111), якої  надійшло 100 % згідно планових призначень – 4251,3 тис. грн. не вистачило для виплати нарахованої педагогам заробітної плати  в повному обсязі  Таким чином, за 1-ий квартал не виплачено 220,0 тис. грн. заробітної плати (без нарахувань на заробітну плату), яка була виплачена на початку  квітня 2018 року при надходженні планової субвенції за квітень місяць. 

Середня заробітна плата по педагогічних працівниках у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить 7825 грн. (4471257,65 грн. : 3 міс. : 190,47 шт. од.). Для порівняння середня заробітна плата за 2017 рік становила 6876 грн., була меншою на 949 грн. у порівнянні з 1-им кварталом поточного року. В розрізі ЗОШ картина наступна :

ЗОШ № 1 – 8111 грн. (1549206,39 грн. : 3 міс. : 63,67 шт. од.);

ЗОШ № 2 – 7780 грн. (1778301,42 грн. : 3 міс. : 76,19 шт. од.);

ЗОШ № 3 – 6979 грн. (411204,42 грн. : 3 міс. : 19,64 шт. од.);

ЗОШ с. Соколівочка – 7123 грн. (398300,39 грн. : 3 міс. : 18,64 шт. од.);

Економіко-математичний ліцей – 9036 грн. (334245,03 грн. : 3 міс. : 12,33 шт. од.).

Середня заробітна плата по інших працівниках у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить 3835 грн. (851900 грн. : 3 міс. : 74,04 шт. од.). Для порівняння середня заробітна плата за 2017 рік становила 3372 грн., була меншою на 463 грн. у порівнянні з 1-им кварталом поточного року.

2) КПКВ 1090 «Надання позашкільної освіти позашкільними закладами освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми»

Будинок дітей та юнацтва, загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 20,5 штатні одиниці, фактично зайнятих – 17,17.  Вакантними є 3,33 штатних одиниці інших працівників, прирівняних до педагогічних. Із загальної фактично зайнятої штатної чисельності :

3 шт. од. – педагогічні працівники, з них 2,5 шт. од. – основні працівники, 0,5 шт. од – сумісник;

11,17 шт. од. – керівники гуртків, з них 5,7 шт. од. – основні працівники, 5,47 шт. од. – сумісники;

3 шт. од. – робітники.

Річний фонд заробітної плати на утримання БЮД передбачений в сумі 812,8 тис. грн., на 1-ий квартал 2018 року – 265,5 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період  склали 242,0 тис. грн., або 91,1 % до квартального плану та 30 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить:

6095 гривень – педагогічні працівники за основним місцем роботи (середня заробітна плата за 2017 рік – 5348 грн.);

3242 гривень – педагогічні працівники та керівники гуртків за сумісництвом (середня заробітна плата за 2017 рік – 2866 грн.);

3782  гривень – інші працівники (середня заробітна плата за 2017 рік – 3253 грн.).

3) КПКВ 1010  «Надання дошкільної освіти»

Дошкільні навчальні заклади, загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 268,62 штатні одиниці, фактично зайнятих – 235,06. Вакантними є 33,56 штатних одиниць, з них 8,375 шт. од. – педагогічні та прирівняні до них працівники, 2,85 шт. од. – спеціалісти, 22,335 шт. од. – робітники.

Річний фонд заробітної плати на утримання дошкільних навчальних закладів передбачений в сумі 13736,2 тис. грн., на 1-ий квартал 2018 року – 3105,0 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 2965,2 тис. грн., або 95,5 % до плану на 3 місяці 2018 року та  21,6 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року:

5100 гривень – педагогічні працівники (середня заробітна плата за 2017 рік – 4580 грн.), в розрізі дошкільних закладів :

ДНЗ № 1 – 5557 грн. (346767,08 грн. : 3 міс. : 20,8 шт. од.);

ДНЗ № 2 – 4951 грн. (217220,53 грн. : 3 міс. : 14,625 шт. од.);

ДНЗ № 3 – 4530 грн. (146078,53 грн. : 3 міс. : 10,75 шт. од.);

ДНЗ № 4 – 5472 грн. (238174,67 грн. : 3 міс. : 14,51 шт. од.);

ДНЗ № 6 – 4611 грн. (172922,17 грн. : 3 міс. : 12,5 шт. од.);

ДНЗ № 7 – 4887 грн. (139287,83 грн. : 3 міс. : 9,5 шт. од.);

ДНЗ № 8 – 5204 грн. (202337,22 грн. : 3 міс. : 12,96 шт. од.);

ДНЗ «Вишенька» – 5443 грн. (32657,40 грн. : 3 міс. : 2 шт. од.);

ДНЗ «Пролісок» – 4856 грн. (29136,90 грн. : 3 міс. : 2 шт. од.);

 

3546 гривень – інші працівники (середня заробітна плата за 2017 рік – 3498 грн.). Середній розмір заробітний плати нижчий за мінімальний рівень, це пояснюється тим, що впродовж 1-го кварталу працівники перебували у відпустках без збереження заробітної плати (45 робочих днів), лікарняні за рахунок соцстраху без заміни (188 робочих днів), відпускні, лікарняні за рахунок бюджету для обрахунку яких бралася заробітна плата за попередніх 12 місяців при мінімальній заробітній платі в 3200 грн. (відпускні – 51 робочий день, лікарняні бюджетні – 133 робочих дні). При умові повної занятості та в прирівняних умовах оплати праці до нового розміру мінімальної заробітної плати середня заробітна плата по інших працівниках ДНЗ становила б 3728 грн.

4) КПКВ 1161 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти»,  річний фонд заробітної плати – 1566,21 тис. грн., план на відповідний період – 388,0 тис. грн., фактичні витрати – 345,6 тис. грн.

4.1.) Централізована бухгалтерія відділу освіти, загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 15,0 штатних одиниць, фактично зайнятих – 14, вакантна 1 штатна одиниця.

Річний фонд заробітної плати на утримання централізованої бухгалтерії передбачений в сумі 1047,1 тис. грн., план на 1-ий квартал – 253,0 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 234,8 тис. грн., або 92,8 % до квартального плану та 22,4 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю склала – 5591 грн. (для порівняння у 2017 році – 5173 гривень).

4.2.) Група централізованого господарського обслуговування відділу освіти, загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 11 шт. од. (збільшено на 0,5 шт. од. у порівнянні з 01.01.2018 року, при цьому введено додатково 0,5 шт. од. енергетика, замінено штатну одиницю комірника на штатну одиницю електрогазозварника), фактично зайнятих – 8,5 шт. од., вакантні 2,5 штатні одиниці.

Річний фонд заробітної плати на утримання групи  передбачений в сумі 519,11 тис. грн., план на 1-ий квартал – 135,0 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 110,8 тис. грн., або 82,1 % до квартального плану та 26 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю  – 4345 грн. (для порівняння у 2017 році – 4110 гривень).

5) КПКВ 1150 «Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів»

Методична служба, створена на підставі рішення міської ради від 30.06.2017 року № 8/8-8, запрацювала з 01.09.2017 року. Загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 4 шт. од., фактично зайнятих – 2 шт. од., вакантні 2 штатні одиниці, надалі проводитиметься доукомплектування служби. На виплату заробітної плати спеціалістам методичної служби у 2018 році передбачено 230,0 тис. грн., у 1-му кварталі – 60,0 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 42,2 тис. грн., або 70,3 % до квартального плату та 18,3 % до річного плану.

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю служби  – 7029 грн. (для порівняння за 2017 рік – 6288 гривень).

 

На придбання продуктів харчування використано 749,7 тис. грн. з них коштів загального фонду – 171,2 тис. грн.,спеціального фонду – 578,5 тис. грн.,

Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв виконані на 41,8 відс. до уточненихзатверджених призначень на рік і становлять 2430,4тис. грн.

За програмноюкласифікації видатки галузі ,,Освіта” поділяються на:

видатки на надання послуг по дошкільній освіті, профінансовані вони в сумі 5000,1 тис. грн. що більше проти І кварталу минулого року на 603,7 тис. грн., виконання плану звітного періоду становить 90,1 відс., річне виконання = 23,0 відс.;

видатки на надання загальної середньої освітивикористанів сумі 7653,0 тис. грн., що більше проти І кварталу минулого року на 1085,4 тис. грн., виконання плану звітного періоду становить 96,9 відс., річне виконання = 24,6 відс.;

надання позашкільної освіти  профінансоване в сумі 322,8 тис. грн., це на 51,7 тис. грн. більше за минулорічні видатки;

на методичне забезпечення діяльності галузі використано 55,5 тис. грн.

видатки на централізоване ведення бухгалтерського обліку та здійснення централізованого господарського обслуговування та інші програмивикористані в сумі 493,4 тис. грн. що більше проти І кварталу минулого року на 143,4 тис. грн., виконання плану звітного періоду становить 80,0 відс., річне виконання = 19,5 відс.

                        СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Загальний обсяг видатків загального фонду на соціальний захист та соціальне забезпечення за І квартал становить 147,6 тис. грн., що більшеза відповідний період минулого року на 39,2 тис. грн., за рахунок цих коштів проводились виплати матеріальних допомог на виконання комплексної Програми соціального захисту населення Тальнівської міської ОТГ на 2018 рік, за рахунок даних коштів виплачено: матеріальної допомоги 66 особам на суму 81,4 тис. грн., одноразова матеріальна допомога хворим на лікування методом гемодіалізу 6 осіб в сумі 43,2 тис. грн., допомога на поховання 1 громадянинові на суму 2,0 тис. грн., на ліквідацію наслідків завданих пожежею житловому будинку 1 особа на сумі 5,0 тис. грн., ліквідацію стихійного лиха 1 ос. – 2,0 тис. грн., відшкодування проїзду на гемодіаліз за минулий рік – 3,1 тис. грн., допомога окохворій дитині – 10,0 тис. грн., допомога на компослуги – 0,9 тис. грн.

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО

Видатки загального фонду для функціонування закладів культури в об’єднаній територіальній громаді у І кварталі 2018 року профінансовані в сумі 1906,9 тис. грн., що на 176,9 тис. грн. більше минулорічних

За функціональною структурою видатків по галузі „Культура” видатки поділяються на:

  • утримання бібліотек використані кошти в сумі 237,6 тис. грн., що менше проти минулорічних на 53,6 тис. грн., з яких 230,9 тис. грн. - оплата праці з нарахуваннями. Штати Бібліотек (доросла та дитяча, сільські бібліотеки), станом на 01.04.201 року нараховує 14,5 штатних одиниць, фактично зайнятих – 13,5, вакантні – 1 штатна одиниця. Працюючих – 16 осіб, у І кварталі 2017 року було 20.

 Річний фонд заробітної плати на утримання бібліотек передбачений в сумі 944,043 тис. грн., план на 1-ий квартал поточного року – 246,0 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 188,1 тис. грн., або 76,5 % до квартального плану та  19,9 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю у 1-му кварталі 2018 року становить 4645 грн. (для порівняння у 2017 році – 4260  грн.).

По спеціальному фонду за звітний період отримано безкоштовно літературу на суму 5,4 тис. грн.;

- утримання музею профінансовано в сумі 93,7 тис. грн., що більше на 39,5 тис. грн., за видатки з місяців минулого року, в тому числі заробітна плата з нарахуваннями склала 53,5 тис. грн. Загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 4,5 штатних одиниць, фактично зайнятих – 3,5, вакантні – 1 штатна одиниця. Працюючих - 4 особи, окрім яких 1 особа працює за цивільно-правовою угодою.

Річний фонд заробітної плати на утримання музею передбачений в сумі 240,6 тис. грн., план на 1-ий квартал 2018 року – 57,0 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 44,7 тис. грн., або 78,4 % до квартального плану та  18,6 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю у 1-му кварталі 2018 року становить 4254 грн. (для порівняння у 2017 році – 4029 грн.).

На оплату за електроенергію використано 27,8 тис. грн., придбання матеріалів, обладнання, предметів та послуг – 12,4 тис. грн.;

- утримання сільських клубних закладів  та центру культури і дозвілля  використано коштів в сумі 444,3 тис. грн., менше проти минулого року на  17,2 тис. грн.,  в тому числі заробітна плата з нарахуваннями склала 307,7 тис. грн. Загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 26,75 штатних одиниць (17,5 – МЦКД, 9,25 – сільські клуби), фактично зайнятих – 22,5 шт. од. (13,5 – МЦКД, 9 – сільські клуби).

 Штатний розпис по МЦКД збільшений на 1 штатну одиницю (0,5 шт. од. кіномеханіка та 0,5 шт. од. інструктора по спорту) у порівнянні з початком 2018 року (16,5 шт. од. + 1 шт. од.), разом з цим вакантними по МЦКД є 4 штатні одиниці.

Штатний розпис по сільських клубах збільшений на 0,25 шт. од. за рахунок додаткового введення посади прибиральника території в сільському клубі с. Червоне.

Кількість працюючих в МЦКД - 15 осіб, в сільських клубах 9 осіб. 

Річний фонд заробітної плати на утримання МЦКД та клубних закладів передбачений в сумі 1162,3 тис. грн., план на 1-ий квартал 2018 року – 288,0 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 250,1 тис. грн., або 86,8 % до квартального плану та  21,5% % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на  одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить:

МЦКД –  3921 грн. (для порівняння у 2017 році – 3950 грн.);

сільські клуби – 3580 грн. (для порівняння у 2017 році – 3477 грн.).

На оплату за енергоносії використано 114,7 тис. грн., придбання матеріалів, обладнання, предметів та послуг – 21,8 тис. грн.;

 музичну школу використано 1003,4тис. грн. бюджетних коштів це на 133,6 тис. грн. більше як за 3 місяці минулого року,  в тому числі заробітна плата з нарахуваннями склала 926,6 тис. грн.

Загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 53,75 штатних одиниць, фактично зайнятих – 53,25 шт. од., працюючих – 39 осіб. Штатний розпис по музичній школі у порівнянні з 01.01.2017 року збільшився на 9,7 шт. од. Рішенням Тальнівської міської ради від 29.08.2017 року № 11/8-4 затверджений на 2017-2018 навчальний рік контингент учнів в кількості 255, з них : 204 учні – діти Тальнівської ОТГ; 51 учень – діти Тальнівського району, в тому числі 27 учнів Мошурівської філії музичної школи, відповідно до затвердженого контингенту учнів був затверджений і штатний розпис.

Згідно штатного розпису музичної школи передбачені наступні посади :

- адмінперсонал – 2 шт. од. (директор, заступник директора з навчально-виховної роботи);

- педагогічний персонал – 45,25 шт. од.;

- спеціалісти – 3 шт. од. (завгосп, бібліотекар, технік-енергетик, секретар-друкарка);

- обслуговуючий та технічний персонал – 2 шт. од. (настроювач музичних інструментів, прибиральник службових приміщень);

- робітники – 1,5 шт. од. (оператор котельні, прибиральник території).

Станом на 01.04.2018 року вакантні 0,5 шт. од. (оператор котельні).

Уточнений річний фонд заробітної плати на утримання музичної школи на 2018 рік  передбачений в сумі 3160,2 тис. грн., план на 1-ий квартал поточного року – 800,4 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 759,0 тис. грн., або 94,8 % до квартального плату та 24 % до річних призначень. Планові призначення на виплату заробітної плати збільшені на 60,5 тис. грн. у зв’язку із збільшенням граничного рівня доплати за престижність педагогічним працівникам, при формуванні бюджету планувалися дані виплати на рівні 2%, а згідно вищеназваних Постанов КМУ цей рівень не може бути меншим 5%.

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить 4752 грн. (для порівняння за 2017 рік – 4840 грн.). По категорії працівників середня заробітна плата за 1-ий квартал 2018 року становить :

адмінперсонал – 5265 грн.;

педагогічний персонал – 4866 грн. (на одну особу 6881 грн.);

інші працівники – 3717 грн.

На оплату за енергоносії використано 49,9 тис. грн., придбання матеріалів, обладнання, предметів та послуг – 21,8 тис. грн., видатки на відрядження – 5,0 тис. грн.

По спеціальному фонді використано 84,3 тис. грн., з яких оплата праці у групах самоокупності – 55,9 тис. грн., енергоносії – 2,1 тис. грн., придбано сценічні костюми – 26,3 тис. грн.;

інші заклади та заходи в галузі культури профінансовані в сумі 128,0 тис. грн., що на 74,7 тис. грн. більше минулорічного, в тому числі заробітна плата з нарахуваннями склала 101,9 тис. грн.

 По даній функції утримується Бухгалтерія відділу культури, загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 3 штатних одиниць, фактично зайнятих – 3, працює 3 особи..

Річний фонд заробітної плати на утримання бухгалтерії передбачений в сумі 238,11 тис. грн., план на 1-ий квартал 2018 року – 57,0 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 52,8 тис. грн., або 92,6 % до квартального плану та 22,2 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одного працюючого – 6068 грн. (для порівняння у 2017 році – 4644 грн.).

Та  Охоронці Замку Шувалова

До контингенту по галузі «Культура» у 2018 році включені 4 шт. од. охоронців Замку Шувалова, кошти на їх утримання передбачені по даній галузі. Загальна штатна чисельність станом на 01.04.2018 року нараховує 4 штатних одиниць, фактично зайнятих – 4, працює 4 особи.

Уточнений річний фонд заробітної плати на утримання охоронців передбачений в сумі 166,508 тис. грн. (при затвердженні бюджету план на 2018 рік на заробітну плату складав 190,048 тис. грн., при внесенні змін до бюджету 23,54 тис. грн.. було перекинуто на КПКВ 6030 (у січні 2018 року утримання охоронців та виплату розрахункових за попередній період було проведене за рахунок цієї статті витрат), уточнений план на 1-ий квартал 2018 року – 31,94 тис. грн. (першочерговий план 51,0 тис. грн. –  19,06 тис. грн.),  фактичні витрати за відповідний період склали 30,8 тис. грн., або 96,4 % до квартального плану та 18,5 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одного працюючого – 3843 грн.

На придбання матеріалів, обладнання, предметів та послуг використано 17,2 тис. грн.

На проведення культурно-мистецьких заходів використано 8,9 тис. грн.

Фізична культура і спорт

Галузь „Фізкультура і спорт” у ОТГ представлена ДЮСШколою на утримання якої за 3 місяці використано 275,2 тис.грн., що більше минулого року на 75,3 тис. грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями по галузі використані асигнування в сумі 217,8 тис. грн.

Станом на 01.04.2018 року загальна штатна чисельність нараховує 13,75 штатних одиниць, фактично зайнятих – 13,75.

Річний фонд заробітної плати на утримання ДЮСШ  передбачений в сумі 776,1 тис. грн., на 1-ий квартал 2018 року – 189,0 тис. грн., фактичні витрати за відповідний період склали 178,3 тис. грн., або 94,3 % до квартального плану та 23 % до річних призначень. 

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одну штатну одиницю за 1-ий квартал 2018 року становить 4322 грн. (для порівняння у 2017 році – 3731 грн.)

Середня заробітна плата за 1-ий квартал 2018 року по категоріях працівників наступна :

керівні працівники – 5067 грн.;

тренери-викладачі – 4360 грн.;

спеціалісти – 3733 грн.;

медсестра – 4533 грн.;

робітники – 3952 грн.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїпрофінансовані асигнування в сумі 27,9 тис. грн., інші видатки 26,8 тис. грн.

Крім того на проведення чемпіонату міста з шахів та шашоквикористано 2,0 тис. грн.

Житлово-комунальне господарство

Загальний обсяг видатків по функції житлово-комунальне господарство становить 2640,9 тис. грн. в тому числі:

  • на експлуатацію та технічне обслуговування житлового фонду профінансовано 22,0 тис. грн. (трансферти КП «Наш Дім»);
  • на забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства використані кошти в сумі 745,7 тис. грн., з них оплата праці працівникам по обслуговуванню сільських водогонів – 44,4 тис. грн. Річний фонд заробітної плати на утримання працівників, які обслуговують сільські водогони, передбачений в сумі 146,8 тис. грн., на 1-ий квартал поточного року – 37,0 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 34,9 тис. грн., що становить 94,3 % до квартального плану та 23,8 % до річних призначень.

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одного працюючого за 1-ий квартал 2018 року складає 3522 грн.

Фінансова підтримка КП «Водоканал» - 701,3 тис. грн.

  • на організацію благоустрою населених пунктів використано – 1870,3 тис. грн., що більше проти минулого року на 738,1 тис. грн. в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями  працівникам сектору ЖКГ використані кошти в сумі 456,3 тис. грн.

Станом на 01.04.2018 року загальна штатна чисельність нараховує 28 штатних одиниць, фактично зайнятих – 25 шт.од. (23 шт. од. – оплата праці проводиться за рахунок КПКВ 6030 «Організація благоустрою населених пунктів», а 2 шт. од. за рахунок КПКВ «Утримання та ефективна експлуатація об’єктів ЖКГ» - сільські водогони, працівник водопровідно-каналізаційного господарства та касири в селах Здобуток та Соколівочка).

Уточнений річний фонд заробітної плати на утримання сектора передбачений в сумі 1795,1 тис. грн., на 1-ий квартал поточного року – 445,9 тис. грн.,  фактичні витрати за відповідний період склали 380,1 тис. грн., що становить 85,2 % до квартального плану та 21,2 % до річних призначень.

Середня заробітна плата у прирівняних показниках на одного працюючого за 1-ий квартал 2018 року складає 5279 грн. (для порівняння у 2017 році – 3687 грн.).

На оплату електричної енергії для вуличного освітлення використано 503,3 тис. грн.

  •  

На оплату послуг (крім комунальних) використано 470,4 тис. грн. коштів які спрямовані на: проведення торгів – 12,3 тис. грн., ТО і страховка на трактор – 8,7 тис. грн., вивезення ТПВ – 2,1 тис. грн., кронування дерев – 10,0 тис. грн., обслуговування повітряних ліній – 23,0 тис. грн., розгортання снігу – 349,2 тис. грн., послуги автопогрузчика – 5,2 тис. грн., облаштування охорони гаражів – 15,6 тис. грн., заміна дверних блоків – 7,6 тис. грн., захоронення безрідних – 4,1 тис. грн., ремонт світильників – 17,8 тис. грн., посипання дороги – 12,2 тис. грн. та інші – 2,6 тис. грн.

  КП „Ритуал” Тальнівської міської ради профінансовано в сумі – 103,6 тис. грн., (забезпечення належного утримання міського кладовища (заробітна плата з нарахуванням працівникам кладовища).

„Інша діяльність у сфері ЖКГ” профінансована в сумі 2,9 тис. грн. на енергоносії по інших об’єктах комунальної власності громади.

Видатки спеціального фонду використані в сумі 93,35 тис. грн. придбано машинну щітку на суму 63,0 тис. грн. та косарку роторну на суму 30,35 тис. грн.

За рахунок коштів цільових фондів проведені видатки на заправку картриджівв сумі 1,2 тис. грн.

Інша діяльність

По даній функції проводились видатки із бюджету ОТГ на утримання приміщення військового комісаріату, оплачені кошти за фактично спожитий природний газ в сумі 29,8 тис. грн.

Проведено оплату послуг за інженерно-геологічні вишукування об’єкту «Притулок для тимчасового утримання тварин» в сумі 25,0 тис. грн.

На виконання Програми «Призовна дільниця» та мобілізації шляхом надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів для обласного військового комісаріату в сумі 49,15 тис. грн.

 

 

В.о. керуючого справами

виконавчого комітету                                                                         А.П. Белінська                                                                                                                                 

 

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора