A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тальнівська міська територіальна громада
Тальнівська міська територіальна громада

Адміністрація КП "ВОДОКАНАЛ" повідомляє. Щодо плати за обслуговування, заміни та повірки лічильників води.

Дата: 24.10.2022 11:26
Кількість переглядів: 72

Фото без описуШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

КП "Водоканал" ТМР надає роз’яснення щодо плати за обслуговування, заміни та повірки лічильників води.

У відповідності з чинним законодавством України повіряти лічильник води потрібно вчасно та регулярно!

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», вузол розподільного обліку – вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів. Згідно з частиною другою статті 6 названого Закону про комерційний облік, обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку. Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку.

 Вузол комерційного обліку – вузол обліку, що забезпечує загальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлі, її частині (під’їзді), обладнаній окремим інженерним вводом ( ст.1 ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»). Згідно з з частиною другою статті 6 названого Закону про комерційний облік, обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку здійснюються оператором зовнішніх інженерних мереж відповідно до цього закону. Витрати оперетора зовнішніх інженерних мереж на обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку відшкодовуються споживачами відповідної комунальної послуги, шляхом плати за абонентське обслуговування. Відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використосуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок плати за абонентське обслуговування.

Плата за абонентське обслуговування визначена Законом України «Про житлово-комунальні послуги», відповідно до якого це – платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги, що включає витрати виконавця, пов’язані з обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача), а також за виконання  інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів. Плата за абонентське обслуговування визначається виконавцем комунальних послуг за їх фактичними витратами у розрахунку на 1 абонента/міс. Тобто плата за абонентське обслуговування розраховується не за обсяги спожитих послуг, а в розрахунку на 1 абонента та виставлятиметься як окремий платіж. Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг» держава регулює її граничний рівень. Абонентська плата нараховується щомісячно з розрахунку на один особовий рахунок, незалежно від кількості мешканців у квартирі. На абонплату надаються державна субсидія та пільги. Звертаємо увагу, що на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.04.2019 р. № 291) до тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення не включаються витрати, які включаються до складу плати за абонентське обслуговування.

До запровадження КП"Водоканал"ТМР плати за абонентське обслуговування, яка включає заміну і обслуговування, зокрема огляд, опломбування/ розпломбування, ремонт (у тому числі з демонтажем, транспортуванням і монтажем) та періодичну повірку вузла (вузлів) комерційного обліку, здійснюються за рахунок споживача.

Статтею 322 Цивільного кодексу України передбачено, що власник зобов`язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.

 

Контактний телефон для довідок: 098 846 25 31, 3 09 30, 3 08 57

 

З повагою

АДМІНІСТРАЦІЯ                                                                        КП «ВОДОКАНАЛ»ТМР


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора